Gerbang Cinta terima sambutan menggalakkan



Sertai Pertandingan Gerbang Cinta untuk mendapat majlis perkahwinan ditaja.


SEJAK dilancarkan pada 19 Ogos lalu, Pertandingan Gerbang Cinta MEGA-Utusan Malaysia (Gerbang Cinta) terus mendapat sambutan daripada pasangan bercinta yang merancang untuk melangsungkan perkahwinan.

Gerbang Cinta yang dibuka penyertaannya kepada pasangan yang ingin melangsungkan perkahwinan buat kali pertama telah menarik perhatian ramai kerana selain menawarkan pelbagai hadiah yang menarik, segala-galanya juga akan ditaja termasuk kenduri kahwin.

Bakal pengantin tidak perlu bersusah payah memikirkan persiapan yang perlu dilakukan kerana mereka hanya perlu 'membawa diri' dan selebihnya diuruskan oleh pihak penaja.

Manakan tidak, sebanyak 10 penaja sebagai rakan pintar seperti Orked Art and Decoration, Mastar Catering, syokkahwin.com, MAEPS Management Sdn. Bhd., Picture Elements, Kampung Pengantin, jurusolek Afidah Khamis, T&T Boutique, Rumah Acara dan QM Worldwide Holidays, yang pastinya menjadikan majlis kenduri meraikan pengantin penuh gilang-gemilang.

Penyertaan yang diterima, datangnya dari seluruh negara termasuk Sabah dan Sarawak dan ia dijangka akan bertambah selepas hari raya nanti.

Pertandingan menawarkan hadiah tempat pertama berupa pakej perkahwinan bernilai RM150,000 meliputi sajian makanan dan lokasi perkahwinannya di Kampung Pengantin, Setapak, Kuala Lumpur.

Hadiah kedua pula bernilai RM50,000 meliputi sajian dan lokasi di Dewan MAEPS, Serdang, Selangor, manakala hadiah ketiga ialah pakej perkahwinan bernilai RM25,000 dan lokasinya di kampung halaman pemenang yang terpilih. Ketiga-tiga pakej tersebut meliputi jamuan, dekorasi pelamin, fotografi, busana video, solekan, kad jemputan dan banyak lagi.

Selain itu tujuh pasangan bernasib baik juga bakal membawa pulang hadiah saguhati bernilai RM4,000 setiap satu.

Menarik bukan? Jadi bagi pasangan yang berhasrat ingin menyertai peraduan ini tetapi belum melakukannya, jangan tunggu lagi kerana tarikh tutup penyertaan hanya tinggal sebulan lebih sahaja lagi.

Mulai sekarang, apa kata anda kumpul 50 kepala akhbar (mast-head) Utusan Malaysia/Mingguan Malaysia mana-mana hari dari hari ini hingga 20 Oktober ini selain kepilkan tiga keping gambar majlis pertunangan paling menarik berukuran 5R dengan menyatakan tarikh dan lokasi majlis.

Akhir sekali lengkapkan slogan tidak melebihi daripada 15 patah perkataan di dalam borang penyertaan asal seperti yang tertera di bawah.